reklama-top

piątek, 1 sierpnia 2014

eRmail zarabianie na czytaniu e-maili - NIE POLECAM

eRmail zarabianie na czytaniu e-maili - NIE POLECAM
Na początku wszystko wygląda kolorowo. Na start dostajemy 20 zł a zaraz po zalogowaniu widzimy ok. 10 maili, każdy średnio po 0,10 zł oraz 2 ankiety (jedna po 3,50 zł). Zapowiada się ciekawie. Codziennie pojawiały się nowe maile oraz ankiety. Kilka tygodni po rejestracji pieniądze przybywają coraz wolniej. Minimum do wypłaty to aż 200 zł.

Zaczynam szukać opinii na temat eRmail i okazuje się, że ktoś uzbierał 199 zł (zabrakło 1 zł do wypłaty) i zablokowali mu konto. Inna osoba pisze, że ma już prawie 200 zł i przestały przychodzić e-maile i ankiety i nie może przekroczyć minimalnego progu wypłaty. Na forach dyskusyjnych jest wiele opinii o tym, że eRmail nie wypłaca pieniędzy. Warto o tym pamiętać przy wyborze sposobu zarabiania w internecie. Lepiej zarejestrować się np. w Trafficmonsoon i zarabiać od 0,10$ do 30$  dziennie bez inwestycji na darmowym koncie.

2 komentarze:

  1. Ja zebrałam ponad 193 zł e-maile dostaje ale kasy nie dolicza a jak im to zgłaszam to mnie ignorują. Nie polecam eRmail.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ermail to kokotska spółka oszustów!!! Na tym g... jestem zarejestrowany od kilku lat. Najgorsze, że namówiłem kilku znajomych na to g... od kilku tygodni mój stan to 192,31 zł i pomimo klikania w reklamy, pomimo zarejestrowania kilku znajomych z programu "Poleć" konto nie aktualizuje stanu!!! Durne kokoty, oszuści, unikajcie tego badziewia, strata czasu i mnóstwo spamu !!!

    OdpowiedzUsuń