reklama-top

niedziela, 3 sierpnia 2014

Digadz mieszane uczucia niskie zarobki

Paidverts jak zarabiać na klikaniu instrukcja
Moje testy Digadz zostały zakończone po 3 miesiącach klikania w reklamy. Program jest bardzo podobny do Paidverts. W okresie testów na darmowym koncie udało mi się zarobić tylko 1,74$. Przez ten czas udało mi się dostać na 3 poziom gdzie zarobki dzienne to tylko 0,02$. Z relacji innych użytkowników na 4 poziomie zarabiają 0,05$ dziennie.

Program wystartował w 2014 roku chwaląc się zwrotem ninwestycji na poziomie 150%. Strona na początku działała nie stabilnie. Minimum do wypłaty to 5$ a ja mam 1,74$ więc nie mogę potwierdzić wypłacalności. Na forach pojawiają się dowody wypłaty więc prawdopodobnie jest wypłacalny. Naliczanie dzienne spada z miesiąca na miesiąc i w grupie 3 na początku wynosił ok. 1,50$ dziennie a po 3 miesiącach tylko 0,02$. Ostatnie miesiące maja i początek czerwca to dni w których zarobki były równe 0$ (nie pokazywały się płatne reklamy do wyklikania). 

Taka sytuacja może byś spowodaowan spadkiem ilości użytkowników i inwestycji w Digadz. Może za jakiś czas sytuacja ulegnie poprawie. Jeśli jednak chcesz przetestować Digadz możesz zerejestrować się tutaj:  http://digadz.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz